Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2009 22:20 - Що е то глупостта?
Автор: borec Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1755 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте,
Що е то глупостта? Задавали ли сте си този въпрос?

Днес без да си го задавам, открих част от отговор.  В спор с приятел той ми каза: "Дори и да си прав, няма да излезеш на глава с мен!"  - и това от човек бъдещ адвокат?!

Та се замисилх това неговото глупост ли е или просто твърдоглавие. Ако е глупост, то се предполага, че Той трябва да е глупав като цяло, а не в частност по време на спор.А това не е така, момчето е интелигентно и има богата обща култура. После ми хрумна, че е толкова инатлив и твърдоглав, че дори и да разбере,че не е прав, то ще продължи да спори само, защото не може да "падне по гръб". Но това не е ли глупост?
Всъщност замисляли ли сте се изразите, които ползваме, каква дефниця имат и смисълът, който е вложен в тях, дали го възприемаме правилно?
Както и да е .... та глупостта...
В момента се сещам израза, с който е приятно да се измъкнеш от спор "като по-умен ще спра да споря с  теб", днес не го използвах, а просто замълчах. Но ми стана к,иво и си помс.их "какъв г.упак", стана ми кофти наистина, но факта го възприех така.
Какво е глупостта?


следва продължение...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borec
Категория: Лични дневници
Прочетен: 186476
Постинги: 34
Коментари: 128
Гласове: 436
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930